Projekts „E-iepirkumu un e-izsoļu platformas attīstība”
(Nr.2.2.1.1/17/I/004)
Valsts reģionālās attīstības aģentūra (VRAA) 2017.gada 1.augustā noslēdza Vienošanos ar Centrālo finanšu un līguma aģentūru par Eiropas Savienības fonda projekta Nr. 2.2.1.1/17/I/004 “E-iepirkumu un e-izsoļu platformas attīstība” īstenošanu. Projekts tiks īstenots ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) atbalstu un tā finansējuma kopējais apjoms ir 2 000 000 eiro.
Projekta mērķis ir atvieglot Elektronisko iepirkumu sistēmas (EIS) lietotājiem dalību iepirkumu procesā, ieviešot jaunus elektroniskos pakalpojumus un pilnveidojot EIS funkcionālās iespējas. EIS tiks atvieglota komersantu dalība starptautiskajos iepirkumos, nodrošinot atkalizmantojamu Eiropas vienotā iepirkuma procedūras dokumenta (ESPD) datu pieejamību EIS platformā. Iecerēts arī padarīt pieejamus sabiedrībai elektronisko iepirkumu darījumu un iepirkumu datus, kā arī paplašināt elektroniski pieejamo datu apjomu un procesu izpildes elektronizācijas līmeni publiskajos iepirkumos iesaistīto personu starpā.
Projekta aktivitāšu īstenošanai jau ir noslēgtas šādas vienošanās:
- vispārīgās vienošanās „Par standarta programmatūras pakalpojumu sniegšanu Elektronisko iepirkumu sistēmas dalībniekiem” Nr. VRAA/2015/03/AK/CI-97PKP 2.pielikuma „Pakalpojumu izpildes darījuma vispārīgie noteikumi”, EIS e-pasūtījumu apakšsistēmā noslēgtais darījums Nr. VRAA/2017/3 “Par programmatūras izstrādes un ieviešanas projektu kvalitātes kontroles un atbalsta pakalpojumi atbilstoši Agile metodikai, izmantojot savstarpēji integrētu programmatūras dzīvescikla pārvaldības (ALM) izmatošanu” ar SIA “AA Projekts”. Šīs vispārīgās vienošanās ietvaros 2017.gada 30.janvārī tika noslēgts līgums par 107 590,00 euro bez PVN.
- vispārīgās vienošanās „Par standarta programmatūras pakalpojumu sniegšanu Elektronisko iepirkumu sistēmas dalībniekiem” Nr. VRAA/2015/03/AK/CI-97PKP 2.pielikuma „Pakalpojumu izpildes darījuma vispārīgie noteikumi”, EIS e-pasūtījumu apakšsistēmā noslēgtais darījums Nr. VRAA/2018/15 “Par Eiropas vienotā iepirkuma procedūras dokumenta (ESPD) integrāciju Elektronisko iepirkumu sistēmā, 1.daļa” ar AS “RIX Technologies”. Šīs vispārīgās vienošanās ietvaros 2018.gada 14.februārī tika noslēgts līgums par 672 000,00 euro bez PVN.
- vispārīgās vienošanās „Par standarta programmatūras pakalpojumu sniegšanu Elektronisko iepirkumu sistēmas dalībniekiem” Nr. VRAA/2017/09/AK/CI-110PKP 2.pielikuma „Pakalpojumu izpildes darījuma vispārīgie noteikumi”, EIS e-pasūtījumu apakšsistēmā noslēgtais darījums Nr. VRAA/2018/48 “Par integrētā e-pakalpojuma – e-Izziņas pieprasījums pilnveidošanu” ar SIA “ZZ DATS”. Šīs vispārīgās vienošanās ietvaros 2018.gada 31.maijā tika noslēgts līgums par 31 699,43 euro bez PVN.
- vispārīgās vienošanās „Par standarta programmatūras pakalpojumu sniegšanu Elektronisko iepirkumu sistēmas dalībniekiem” Nr. VRAA/2017/09/AK/CI-110PKP 2.pielikuma „Pakalpojumu izpildes darījuma vispārīgie noteikumi”, EIS e-pasūtījumu apakšsistēmā noslēgtais darījums Nr. VRAA/2018/65 “Par jaunas datu apmaiņas saskarnes izstrādi Atvērto datu kopu nodošanai no EIS uz Atvērto datu portālu ”. Šīs vispārīgās vienošanās ietvaros 2018.gada 13.jūlijā tika noslēgts līgums par 50 960,00 euro bez PVN.
- vispārīgās vienošanās „Par standarta programmatūras pakalpojumu sniegšanu Elektronisko iepirkumu sistēmas dalībniekiem” Nr. VRAA/2017/09/AK/CI-110PKP 2.pielikuma „Pakalpojumu izpildes darījuma vispārīgie noteikumi”, EIS e-pasūtījumu apakšsistēmā noslēgtais darījums Nr. VRAA/2018/73 “EIS lietojamības uzlabojumi (pircēja profila izveide un meklētāja funkcionalitātes pārstrāde)”. Šīs vispārīgās vienošanās ietvaros 2018.gada 23.jūlijā tika noslēgts līgums par 120 120,00 euro bez PVN (no kura par ERAF līdzekļiem tiek īstenots 2.posms – 40 950,00 euro bez PVN).
- vispārīgās vienošanās „Par standarta programmatūras pakalpojumu sniegšanu Elektronisko iepirkumu sistēmas dalībniekiem” Nr. VRAA/2017/09/AK/CI-110PKP 2.pielikuma „Pakalpojumu izpildes darījuma vispārīgie noteikumi”, EIS e-pasūtījumu apakšsistēmā noslēgtais darījums Nr. VRAA/2018/85 “EIS lietojamības uzlabojumi (kopējās lietojamības uzlabojumi)”. Šīs vispārīgās vienošanās ietvaros 2018.gada 5.oktobrī tika noslēgts līgums par 136 240,00 euro bez PVN.
- Līguma Nr. FM VID 2016/296 pielikumā Nr.2.18.0 “Vienošanās protokols “VID datu noliktavas sistēmas (DNS) jauna darbinieku vidējās stundu tarifa likmes biznesa servisa izstrāde”. Pasūtījumu veic VID, izstrādi – Emergn, darbu apmaksa – VRAA. Minētā līguma izpilde notiek uz 2018.gada 24.augustā trīspusēji parakstīta Vienošanās protokola Nr.13-2/18/47 pamata, par 13 920,00 euro bez PVN.
- vispārīgās vienošanās „Par standarta programmatūras pakalpojumu sniegšanu Elektronisko iepirkumu sistēmas dalībniekiem” Nr. VRAA/2017/09/AK/CI-110PKP 2.pielikuma „Pakalpojumu izpildes darījuma vispārīgie noteikumi”, EIS e-pasūtījumu apakšsistēmā noslēgtais darījums Nr. VRAA/2019/26 “E-adreses integrācija elektronisko iepirkumu sistēmā”. Šīs vispārīgās vienošanās ietvaros 2019.gada 9.aprīlī tika noslēgts līgums par 73 320,00 euro bez PVN.
- vispārīgās vienošanās „Par standarta programmatūras pakalpojumu sniegšanu Elektronisko iepirkumu sistēmas dalībniekiem” Nr. VRAA/2017/09/AK/CI-110PKP 2.pielikuma „Pakalpojumu izpildes darījuma vispārīgie noteikumi”, EIS e-pasūtījumu apakšsistēmā noslēgtais darījums Nr. VRAA/2019/33 “EIS lietotāju autorizācija ar ES dalībvalstīs izsniegtajām elektroniskajām identifikācijas kartēm”. Šīs vispārīgās vienošanās ietvaros 2019.gada 23.maijā tika noslēgts līgums par 21 840,00 euro bez PVN.
- Līguma Nr. FM VID 2018/079 pielikumā Nr.2.03.0 “Vienošanās protokols “Integrācijas servisu “EAHRate” un “EAHRPeriod” izstrāde”. Pasūtījumu veic VID, izstrādā – Emergn,AS, darbus apmaksā – VRAA. Minētā līguma izpilde notiek uz 2019.gada 10.septembrī trīspusēji parakstīta Vienošanās protokola Nr.13-2/19/32 pamata, par 13 330,00 euro bez PVN.
- vispārīgās vienošanās „Par standarta programmatūras pakalpojumu sniegšanu Elektronisko iepirkumu sistēmas dalībniekiem” Nr. VRAA/2017/09/AK/CI-110PKP 2.pielikuma „Pakalpojumu izpildes darījuma vispārīgie noteikumi”, EIS e-pasūtījumu apakšsistēmā noslēgtais darījums Nr. VRAA/2020/12 “VID izziņas pieprasījums un saņemšana EIS”. Šīs vispārīgās vienošanās ietvaros 2020.gada 17.februārī tika noslēgts līgums par 61 360,00 euro bez PVN.
- vispārīgās vienošanās „Par standarta programmatūras pakalpojumu sniegšanu Elektronisko iepirkumu sistēmas dalībniekiem” Nr. VRAA/2017/09/AK/CI-110PKP 2.pielikuma „Pakalpojumu izpildes darījuma vispārīgie noteikumi”, EIS e-pasūtījumu apakšsistēmā noslēgtais darījums Nr. VRAA/2020/25 “EIS interaktīvo apmācību atjaunošana un papildināšana”. Šīs vispārīgās vienošanās ietvaros 2020.gada 16.aprīlī tika noslēgts līgums par 21 645,00 euro bez PVN (no kura par ERAF līdzekļiem tiek īstenots 1.posms – 7 410,00 euro bez PVN).
- vispārīgās vienošanās „Par standarta programmatūras pakalpojumu sniegšanu Elektronisko iepirkumu sistēmas dalībniekiem” Nr. VRAA/2017/09/AK/CI-110PKP 2.pielikuma „Pakalpojumu izpildes darījuma vispārīgie noteikumi”, EIS e-pasūtījumu apakšsistēmā noslēgtais darījums Nr. VRAA/2020/27 “Statistikas moduļa attīstība EIS”. Šīs vispārīgās vienošanās ietvaros 2020.gada 20.aprīlī tika noslēgts līgums par 23 920,00 euro bez PVN.
- vispārīgās vienošanās „Par standarta programmatūras pakalpojumu sniegšanu Elektronisko iepirkumu sistēmas dalībniekiem” Nr. VRAA/2017/09/AK/CI-110PKP 2.pielikuma „Pakalpojumu izpildes darījuma vispārīgie noteikumi”, EIS e-pasūtījumu apakšsistēmā noslēgtais darījums Nr. VRAA/2020/28 “E-iepirkumu un e-izsoļu platformas drošības audits”. Šīs vispārīgās vienošanās ietvaros 2020.gada 22.aprīlī tika noslēgts līgums par 3 990,00 euro bez PVN.
- vispārīgās vienošanās „Par standarta programmatūras pakalpojumu sniegšanu Elektronisko iepirkumu sistēmas dalībniekiem” Nr. VRAA/2017/09/AK/CI-110PKP 2.pielikuma „Pakalpojumu izpildes darījuma vispārīgie noteikumi”, EIS e-pasūtījumu apakšsistēmā noslēgtais darījums Nr. VRAA/2020/30 “BVKB BIS saskarnes integrācija EIS ESPD) datu pieprasījumā”. Šīs vispārīgās vienošanās ietvaros 2020.gada 7.maijā tika noslēgts līgums par 74 360,00 euro bez PVN.
- vispārīgās vienošanās „Par standarta programmatūras pakalpojumu sniegšanu Elektronisko iepirkumu sistēmas dalībniekiem” Nr. VRAA/2017/09/AK/CI-110PKP 2.pielikuma „Pakalpojumu izpildes darījuma vispārīgie noteikumi”, EIS e-pasūtījumu apakšsistēmā noslēgtais darījums Nr. VRAA/2020/40 “Lietojamības uzlabojumi, saistībā ar ESPD integrāciju EIS”. Šīs vispārīgās vienošanās ietvaros 2020.gada 8.jūnijā tika noslēgts līgums par 108 160,00 euro bez PVN (no kura par ERAF līdzekļiem tiek īstenots 1.posms – 51 480,00 euro bez PVN).
- vispārīgās vienošanās „Par standarta programmatūras pakalpojumu sniegšanu Elektronisko iepirkumu sistēmas dalībniekiem” Nr. VRAA/2017/09/AK/CI-110PKP 2.pielikuma „Pakalpojumu izpildes darījuma vispārīgie noteikumi”, EIS e-pasūtījumu apakšsistēmā noslēgtais darījums Nr. VRAA/2020/47 “E-iepirkumu un e-izsoļu platformas veiktspējas testēšana”. Šīs vispārīgās vienošanās ietvaros 2020.gada 30.jūnijā tika noslēgts līgums par 7 938,00 euro bez PVN.
- vispārīgās vienošanās „Par standarta programmatūras pakalpojumu sniegšanu Elektronisko iepirkumu sistēmas dalībniekiem” Nr. VRAA/2017/09/AK/CI-110PKP 2.pielikuma „Pakalpojumu izpildes darījuma vispārīgie noteikumi”, EIS e-pasūtījumu apakšsistēmā noslēgtais darījums Nr. VRAA/2020/55 “Konfigurēšanas iespējas VID izziņas pieprasīšanai”. Šīs vispārīgās vienošanās ietvaros 2020.gada 22.jūlijā tika noslēgts līgums par 4 680,00 euro bez PVN.
Valsts reģionālās attīstības aģentūra informē, ka ir notikusi augstāk minēto līgumu izpilde un projekta aktivitāšu īstenošana ir noslēgusies. Līdz ar to paziņojam, ka projekts ir veiksmīgi realizēts termiņā līdz 2020.gada 31.jūlijam, risinājumi ir ievietoti interneta vidē, informējot lietotājus par EIS funkcionalitātes paplašināšanu.
Cita noderīga informācija:
Informācija par darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 2.2.1. specifisko atbalsta mērķi "Nodrošināt publisko datu atkalizmantošanas pieaugumu un efektīvu publiskās pārvaldes un privātā sektora mijiedarbību" un projekta detalizētais apraksts pieejams šī atbalsta mērķa atbildīgās iestādes – Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas tīmekļa vietnē - http://varam.gov.lv/lat/fondi/kohez/2014_2020/?doc=18634.
Kontaktpersona:
Oļegs Fiļipovičs
VRAA Elektronisko iepirkumu departamenta direktors
Tālr.: +371 67350649
E-pasts: olegs.filipovics@vraa.gov.lv
Informācija atjaunota 11.08.2020.