1

16. septembrī Valsts kanceleja uzsāka Laba servisa kustības kampaņu. Tās laikā iedzīvotāji tiek rosināti pievērst uzmanību klientu servisam valsts pārvaldē un balsot par labākajiem klientu apkalpošanas speciālistiem. Iedzīvotāju balsojumā visaugstāko novērtējumu guvušie darbinieki tiks sveikti Klientu apkalpošanas Goda balvas pasniegšanas ceremonijā.  

Šis ir jau piektais gads, kopš iedzīvotāji tiek aicināti pievērst uzmanību klientu apkalpošanas kultūrai valsts pārvaldē un novērtēt labākos darbiniekus, ne tikai klātienē pasakot “paldies”, bet arī nobalsojot. To iespējams izdarīt, apmeklējot www.sakipaldies.lv vai izmantojot mobilo lietotni “Futbols”. Balsošanas periods noslēgsies šā gada 12. novembrī.  

Apkopojot balsošanas rezultātus, tiks noskaidroti trīs klientu apkalpošanas speciālisti un viena iestāde, kas guvuši vislielāko novērtējumu skaitu no klientiem un svinīgā ceremonijā decembrī saņems Klientu apkalpošanas Goda balvu.

“Par valsts pārvaldi var būt iesakņojušies dažādi stereotipi, bet esmu pārliecināts, ka šie atsaucīgie un profesionālie klientu apkalpošanas speciālisti, kas ir paraugs jebkuram valsts pārvaldes darbiniekam (un ne tikai), dažus ne tik glaimojošus stereotipus spēj kliedēt vienā mirklī. Neraugoties uz to, ka jebkurš darbs intensīvā saziņā ar cilvēkiem prasa daudz enerģijas, pacietības un stresa noturību, šie darbinieki spēj saglabāt možumu, lai ne tikai tiktu galā ar sarežģītām situācijām, bet arī vēl uzmundrinātu klientus un vairotu pozitīvu noskaņojumu. Tas ir pelnījis novērtējumu! Un, galu galā, uzslavējot atsaucīgākos darbiniekus, ieguvēji būs arī paši klienti, jo tādējādi uzturēs darbiniekos motivāciju turēties līmenī,” skaidro Valsts kancelejas direktors Jānis Citskovskis.

Laba servisa kustība ir iniciatīva, kuru Valsts kanceleja aizsāka, lai uzlabotu valsts pārvaldes iestāžu darbu un attīstītu uz klientu orientētu kultūru. Līdz ar šo kustību 2015. gadā tika iedibināta arī “Klientu apkalpošanas Goda balva”. Katru gadu to pasniedz trīs visatzinīgāk novērtētajiem valsts pārvaldes darbiniekiem un vienai iestādei, kas tiek noskaidroti iedzīvotāju balsojumā.

“Uzskatu, ka ir jāmīl šis darbs, lai strādātu ar cilvēkiem. Ir jāpiemēro katram individuāla pieeja, ir jāizprot, ir jāsaprot, ir jāizzina cilvēka vēlmes,” tā par savu darbu un nopelnīto iedzīvotāju novērtējumu teica Nodarbinātības valsts aģentūras nodarbinātības aģente Jadviga Bajarune, pagājušā gada Klientu apkalpošanas Goda balvas laureāte. Otrajā vietā pērn ierindojās Valsts ieņēmumu dienesta Jelgavas klientu apkalpošanas centra galvenā nodokļu inspektore Dagmāra Podniece, savukārt trešo vietu ieguva Valsts ieņēmumu dienesta Alūksnes klientu apkalpošanas centra galvenā nodokļu inspektore Nata Meģe. Kā atsaucīgākā iestāde 2018. gadā tika novērtēts Valsts ieņēmumu dienesta Rīgas klientu apkalpošanas centrs.

Foto no pagājušā gada Klientu apkalpošanas balvas pasniegšanas ceremonijas pieejami šeit.