Valsts digitālās attīstības aģentūra (Aģentūra), kā Oficiālo elektronisko adrešu sistēmas pārzinis, aicina sistēmas lietotājus ziņot par nesaņemtajiem paziņojumiem no valsts un pašvaldību iestādēm un amatpersonām. Lai nodrošinātu efektīvu jautājumu risināšanu, aicinām lietotājus e-adresē iesniegt ziņojumu par konstatētajiem nenosūtītajiem paziņojumiem.
Ziņojumu var sagatavot un iesniegt elektroniskā dokumenta veidā, nosūtot to uz e-pastu pasts@vdaa.gov.lv. Ziņojumā jānorāda konkrētie nesaņemtie ziņojumi, to sūtītāji un sekas, kas radušās lietotājam.
Pirms iesnieguma iesniegšanas, Aģentūra aicina lietotājus pārbaudīt, vai ir pareizi norādīts personīgais e-pasts paziņojumu saņemšanai.:
- Vai norādītais e-pasta domēns nav bloķēts saskaņā ar NEPL lēmumiem https://www.neplp.lv/lv/ierobezoto-domenu-vardu-saraksts
- Vai lietotāja pastkaste nav pilna un tajā ir iespējams saņemt apstiprinājuma koda e-pastu un paziņojumus no portāla.
- Vai e-pasta adrese ir pareizi norādīta. Piemēram, vards.uzvards@latvija.lv vai personas.kods@latvija.lv nav korekti norādīts e-pasts.
Pamatojoties uz saņemto iesniegumu, Aģentūra pārbaudīs e-adreses informatīvā paziņojuma nesaņemšanas faktiskos apstākļus, tostarp, vai informatīva rakstura paziņojums uz norādīto e-pasta adresi ir tehniski nosūtīts; vai un kad ticis lietots e-adreses konts.
Pēc izpētes, Aģentūra informēs attiecīgo iestādi vai amatpersonu par konstatētajiem faktiem un informēs lietotāju par turpmāko rīcību.