Ar šī gada 12.martu Datu izplatīšanas un pārvaldības platformā (DAGR) ir ieviesti vairāki uzlabojumi, kas padara datu pārvaldību ērtāku un efektīvāku, kā arī dod lietotājiem iespēju ātrāk un vienkāršāk atrast atbildes uz jautājumiem un iegūt nepieciešamo informāciju par DAGR sistēmas darbību. Šīs izmaiņas attiecās gan uz zināšanu bāzi pašapkalpošanās portālā, gan uz datu kopu izplatīšanas un pārvaldības funkcionalitāti.
Lai uzlabotu DAGR lietotāju pieredzi un padarītu darbu ar sistēmu efektīvāku, ir veikti vairāki nozīmīgi uzlabojumi:
- Sagatavoti un publicēti jauni palīgmateriāli lietotājiem – izveidoti praktiski palīgmateriāli, kas palīdz neatkarīgi no sistēmas uzturētāja veikt visas nepieciešamās darbības saistībā ar datu publicēšanu, atjaunošanu un pieprasīšanu DAGR risinājumā.
- DAGR satura centra izveide – līdz šim informācija bija izkliedēta dažādos PDF dokumentos ar atšķirīgām versijām, kas radīja neskaidrības. Tagad visa aktuāla informācija ir pieejama vienuviet, skaidri strukturēta un ar ērtu navigāciju.
- Datu piekļuves atļauju pārvaldības uzlabojumi – DAGR sistēmā ir ieviesti precīzāki piekļuves kontroles mehānismi, kas ļauj detalizēti noteikt, kuri dati tiek izsniegti konkrētiem patērētājiem:
- Datu devēji var bez atļaujas piekļūt saviem datiem, atvieglojot pārbaudi un pārvaldību.
- Jauni piekļuves kritēriji – iespējams noteikt piekļuvi pēc konkrētām vērtībām, skaitliskām robežām un laika periodiem.
- Elastīga kritēriju kombinēšana – vienam datu laukam var piemērot vairākus kritērijus vienlaicīgi.
Ieviestie uzlabojumi padara DAGR sistēmu lietotājiem draudzīgāku, nodrošinot vienotu informācijas avotu, precīzāku piekļuves pārvaldību un plašākas iespējas patstāvīgi veikt nepieciešamās darbības ar datiem.
Jautājumu vai palīdzības gadījumā, lūgums sazināties ar DAGR atbalsta komandu uz e-pastu atbalsts@vdaa.gov.lv .