Valsts digitālā attīstības aģentūra aicina programmatūras izstrādātājus uz attālinātu sarunu par Atvieglojumu vienotās informācijas sistēmas (AVIS) integrācijas un izmantošanas iespējām šī gada 25.februārī plkst. 15:30 MS Teams platformā.
AVIS mērķis ir nodrošināt iedzīvotājiem, valsts un pašvaldību iestādēm, un komersantiem vienotu, centralizētu valsts un pašvaldību piešķirto atvieglojumu uzskaiti un administrēšanu.
AVIS sistēmā atvieglojuma devējs var veikt elektronisku atvieglojumu nosacījumu izveidi, prioritizēšanu, uzskaiti, administrēšu un pārvaldību. Komersantam būs iespēja AVIS darba vidē pārvaldīt savas Identifikācijas un darījumu sistēmas, kā arī sniegto atvieglojumu darījumu datus.
Sarunu Valsts digitālās attīstības aģentūra organizē, lai radītu programmatūras izstrādātājiem izpratni, kā pašvaldībām sekmīgāk integrēties ar AVIS sistēmu ar Eiropas Savienības Atveseļošanas un noturības mehānisma plāna 2. komponentes "Digitālā transformācija" 2.1. reformu un investīciju virziena "Valsts pārvaldes, tai skaitā pašvaldību, digitālā transformācija" īstenošanas noteikumi” 2.1.2.1.i.0/2/24/I/CFLA/003 projekta “Atvieglojumu pārvaldības pakalpojuma pilnveide un ieviešanas atbalsts” pašvaldībām pieejamo atbalstu.
Pieteikties sarunai līdz 24.februāra plkst.17:00: https://forms.office.com/e/Rghkq5Q3G2
Pēc prezentācijas ir paredzēta iespēja uzdot jautājumus un saņemt speciālistu atbildes.
Vebināra ilgums aptuveni 1.5-2h.
Informāciju sagatavoja:
Valsts digitālās attīstības aģentūra
Tel. 28383421
E-pasts: prese@vdaa.gov.lv